CrazYD


 
AnasayfaPortaLGaleriSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Hoş Bir Erdek Günü :D

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
T-Bag
Yönetim KuruLu Üyesi
Yönetim KuruLu Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 1248
Yaş : 27
Nerden : In Flames
Ruh HaLi :
Müzik :
Fanatik :
Kayıt tarihi : 21/07/08

MesajKonu: Hoş Bir Erdek Günü :D   Salı 26 Ağus. - 19:17

20 günlük tatilimden sonra İstanbulun verdiği bunalımla Tuğçe ( arsenik^^) adı üemizi arayıp bi günlük erdeğe gidicez dedim Very Happy oda düşünmeden kabul etti Very Happy sonra gidip bilet aldık.. son dakikalara kadar abi biz gece napıcaz derdi sarmıştı Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.myspace.com/nemesis__6
arSeniK ^^
Advanced Member
Advanced Member
avatar

Mesaj Sayısı : 92
Yaş : 26
Ruh HaLi :
Fanatik :
Kayıt tarihi : 29/07/08

MesajKonu: Geri: Hoş Bir Erdek Günü :D   Salı 26 Ağus. - 19:25

biz böLe kara düşünceLerLe saatLeri geçirirkene bide baktık ki erdek vapurunun saati geLmiş....ama vapura bindiğimiz iLk dakka'dan itibaren anLadık ki acaip bi eğLence bizi bekLio yoL boyunca fuLL makara boL kahkaha styLe.... xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
T-Bag
Yönetim KuruLu Üyesi
Yönetim KuruLu Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 1248
Yaş : 27
Nerden : In Flames
Ruh HaLi :
Müzik :
Fanatik :
Kayıt tarihi : 21/07/08

MesajKonu: Geri: Hoş Bir Erdek Günü :D   Perş. 28 Ağus. - 20:04

Otobüste olsak atılırdık o derece.. Özellikle karşımda oturan dik bakışlı al yanaklı teyzeme ve yanımdaki gururlu Gülbeyaz izleyicisine slmlarımı iletiyorm burdan.. Very Happy Biz yabancı şarkılara saçla salak klip çekerken hah Very Happy inme vakti gelmişti.. o kdr makaraydıki inmek istemedik.. neyse inince malum bi arkadaşımız bizi bandırmadan alması için aradık.. ( tuuöe bilir Very Happy ) ama işler yeni başlamıştı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.myspace.com/nemesis__6
arSeniK ^^
Advanced Member
Advanced Member
avatar

Mesaj Sayısı : 92
Yaş : 26
Ruh HaLi :
Fanatik :
Kayıt tarihi : 29/07/08

MesajKonu: Geri: Hoş Bir Erdek Günü :D   Cuma 29 Ağus. - 19:52

nesem biz bisüre bizi karşılıcak olan genci bekledik (sözde o bizi karşılıcaktı bizden sora geldi biz onu karşıladık xD ) işde ondan sora bandırmadan bizi erdeke götürcek olan otobüslere bindik o otobüslerde de raat durmadık bizi karşılayan genci attık başka koltuğa biz makaramıza devam ettik xD ama olay burda da bitmedi söz sende baarcım xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
T-Bag
Yönetim KuruLu Üyesi
Yönetim KuruLu Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 1248
Yaş : 27
Nerden : In Flames
Ruh HaLi :
Müzik :
Fanatik :
Kayıt tarihi : 21/07/08

MesajKonu: Geri: Hoş Bir Erdek Günü :D   Paz 31 Ağus. - 14:31

haha Very Happy erdeğe vardığımızda bile hala makara yapıyoduk Very Happy çenelerimiz yorulduğundan yanımızdaki gencoyu neyse sonra görüşürüs diye salıp insanların bol bol geçtiği gölgelik bi yere çömdük..İstanbuldan uzak olmanın verdiği huzurla denize bakıp gelene geçene el sallıyoduk hah Very Happy terimiz kuruyunca biraz hiphop ve çökertme oynayıp salıncaklarda sallanınca priz aramaya karar verdik Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.myspace.com/nemesis__6
arSeniK ^^
Advanced Member
Advanced Member
avatar

Mesaj Sayısı : 92
Yaş : 26
Ruh HaLi :
Fanatik :
Kayıt tarihi : 29/07/08

MesajKonu: Geri: Hoş Bir Erdek Günü :D   Ptsi 1 Eyl. - 14:48

nese ki veriLmiş sadakamız varmışta bidene in cin top oynayan bar başlığı altında ki bi mekanın prizinden yararlandık xD saclarımıza verdiğimiz son rötuşlardan sora kayalıklara çömüp yorgunuz ama mutluyuz kıvamında ki makaralarımıza tam gaz devam ettik hah xD sora nolmuştu nan baar unuttum ben xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
T-Bag
Yönetim KuruLu Üyesi
Yönetim KuruLu Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 1248
Yaş : 27
Nerden : In Flames
Ruh HaLi :
Müzik :
Fanatik :
Kayıt tarihi : 21/07/08

MesajKonu: Geri: Hoş Bir Erdek Günü :D   Ptsi 1 Eyl. - 22:53

haha sonra tost yemeye gittik sanırım lan evet evet Very Happy tost yiyip sağdan soldan geçen kedilerle makara yaparken Very Happy ben dayanamadım... ve herkesin içinde... geğirdim Very Happy haha Very Happy neyseki kovulmak yerine bol kahkahalarla karşılaştık ÇD ordan sonra.aa.. Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.myspace.com/nemesis__6
arSeniK ^^
Advanced Member
Advanced Member
avatar

Mesaj Sayısı : 92
Yaş : 26
Ruh HaLi :
Fanatik :
Kayıt tarihi : 29/07/08

MesajKonu: Geri: Hoş Bir Erdek Günü :D   Salı 2 Eyl. - 16:52

ilk çömdüğümüz gölge apartmana geri dönüp el sallama merasimine tekrar başladık xD bi de ne görelim el salladığımız veledlerden ikisi gayet çekingen yanımıza geldi xD ondan sora işde buarada da başka bi insan türü bizim yerimizi bulmaya çalışıodu hala....ordan oraya ordan oraya maymun gbi atladığımız için gariban baya dolandıydı ama nesem xD ondan soracığıma dier iki genci postalayıp bizi arayıp bulma macerasını niayet tmmlamış gencle nargileye goingledik xD ....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
T-Bag
Yönetim KuruLu Üyesi
Yönetim KuruLu Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 1248
Yaş : 27
Nerden : In Flames
Ruh HaLi :
Müzik :
Fanatik :
Kayıt tarihi : 21/07/08

MesajKonu: Geri: Hoş Bir Erdek Günü :D   Salı 2 Eyl. - 19:29

haha Very Happy başka bi insan türüde nihayet gelebilmişti.. Very Happy tam olarak ayşegül tuğçe ben ve 2 arkideş daha elmalı nargilemizi tüttürdük xD akşam üstüne fln daha anca geliodu saat.. 3 flndı belki.. ordada takıldıktan sonra.. dağılmaya karar verdk.. bi ice tea fln içip yeni apartmanımıza dooru giderken bizi bulmaya çalışan insan türü tekrar geldi Very Happy bizim pek umrumuzda diildi ama Very Happy non-stop makaraya devam ettik Very Happy 6ya kdr fln bol kahkahalı bitkin bi halde apartmanın önünden kovulduk artk akşam için hazırlıklar başlıcekti Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.myspace.com/nemesis__6
arSeniK ^^
Advanced Member
Advanced Member
avatar

Mesaj Sayısı : 92
Yaş : 26
Ruh HaLi :
Fanatik :
Kayıt tarihi : 29/07/08

MesajKonu: Geri: Hoş Bir Erdek Günü :D   Çarş. 3 Eyl. - 14:28

saat 7.30 gbin başka bi gence sözümüz olduğu için tekrar prizimize geri döndük ve saclarımızı restore ettik xD ordan soraa açlıktan senfoni orkestrası gibi sesler çıkaran midemizi doldurmak için dönerciye gittik ve bi gzl tıkındık xD bizim oturduğumuz dönercinin karşısındaki dönerci de tip tip bize bakıodu nie biz de yemiolar ki dercesine xP ordan sora işde 7.30 da sözleştiğimiz genclen görüşmek üzere sahile gittik fekat her zamanki gibi bizden soraa geldi xD ....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
T-Bag
Yönetim KuruLu Üyesi
Yönetim KuruLu Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 1248
Yaş : 27
Nerden : In Flames
Ruh HaLi :
Müzik :
Fanatik :
Kayıt tarihi : 21/07/08

MesajKonu: Geri: Hoş Bir Erdek Günü :D   Perş. 4 Eyl. - 15:58

hahaha yarıldım tuuçe Very Happy neyse sonra 10 a kdr fln belki takıldık.. sahilde o gençle. va başka genç arkadaşlarımıza verdiğimiz sözü tutmak amaçlı ordanda ayrıldık.. clup ve garip müzikler çalan disko :Ç ların önündeki kayalıklara çömdük.. Very Happy çekingen iki arkadaşımızı bulduk ardından garip insan türüde geldi Very Happy sahile indik dolayısıyla xD çalkantılı bikaç saatten sonra.. xD ben tuuçe arkımızı bazı nedenlerden dolayı yalnız bıraktım .. ben onun için sıkılır ya yanına gidiyim die düşünürken kafamı çevirdiğimde gördümkü çekingen arkadaşlarımızı almış clup oynuyolar elleri havada hepsinin Very Happy o an dedim içimden evt eeleniors xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.myspace.com/nemesis__6
arSeniK ^^
Advanced Member
Advanced Member
avatar

Mesaj Sayısı : 92
Yaş : 26
Ruh HaLi :
Fanatik :
Kayıt tarihi : 29/07/08

MesajKonu: Geri: Hoş Bir Erdek Günü :D   Perş. 4 Eyl. - 16:06

sora baktık bizim klap dışardan katılımcı görünce parasız insan oynatmama felsefesinden yola çıkarak müziği kesti bizde haliyle indirdik elleri yere xD sora aldım iki çekingeni yanıma (bu ne böle yh çekingen çekirge gbi nesem) baarın yanna gittik ohooo baktım ki onlarda orda ortam kurmuş kola muabbet filan bu rekabete tepkisiz kalamazdım hemen kalın sesli çekingeni alıp marekete koştum xD muabbet fln derkenek iççeklerimiz bitmişti fekat bu seferde idrar torbamda yeni sıvılar için kontejan sorunu ortaya çıktı hah xD gecenin bi vakti toolet ararkene helak oldukk xD ....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
T-Bag
Yönetim KuruLu Üyesi
Yönetim KuruLu Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 1248
Yaş : 27
Nerden : In Flames
Ruh HaLi :
Müzik :
Fanatik :
Kayıt tarihi : 21/07/08

MesajKonu: Geri: Hoş Bir Erdek Günü :D   Perş. 4 Eyl. - 21:03

haha Very Happy sanırım gece 2 flndı o aralar Very Happy bende üşümeye başlamştım azcık.. hırkaları giyip tuuöelerin yanına gidicekken bi baktım.. tuuçe yok.. çekingen bonus açmış müzik boş şişeler önünde üzgün bi tavırla bana ve başka bi insan türüne bakıyodu Very Happy tuuöeler geldiğinde onu gözden kaybettik xD ve 4 genco olarak diğer sahile doğru yürümeye karar verdik.. diğer sahilde ıslakımsı bi kuma oturduk fkt bnm hiç hoşuma gitmemişti xD nhah dier sahile gitmek için ayaklandk.. değişik insan türleri sorunlar çıkarmıştı ama neyse.. Very Happy baktımki tuuöenin pili bitmeye başlamş.. espri yapıldıında ancak içinden gülebilecek hale gelmiş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.myspace.com/nemesis__6
arSeniK ^^
Advanced Member
Advanced Member
avatar

Mesaj Sayısı : 92
Yaş : 26
Ruh HaLi :
Fanatik :
Kayıt tarihi : 29/07/08

MesajKonu: Geri: Hoş Bir Erdek Günü :D   Cuma 5 Eyl. - 12:25

benim şarjım harbiden bitmeye başlamıştı ama xD saat 5 olsun uyucamm havasında tek gözüm kapalı dolaşıyodum ortalarda xD nesem dier sahilden ilk sahile geri dönerkene yol üzerindeki çimlere çömdük ben o ara ortamdan kendimi soyutlamıştım bazı sebeplerden ötürü xD sora tekrar yollara düştük ve dier sahile doğru yolumuza devam ederkene bnm halimde hiç bi değişme yoktu sora bi baktım koluma birinin kolu dolandı xD dost insan baarın koluydu bu xP bni avutmak için gelmiş yanıma ( kıyamam ) ondan sora öle işde bşka neler oldu yh bn bundan sorasını çok net hatırlamıyom çok uykum vardı xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
T-Bag
Yönetim KuruLu Üyesi
Yönetim KuruLu Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 1248
Yaş : 27
Nerden : In Flames
Ruh HaLi :
Müzik :
Fanatik :
Kayıt tarihi : 21/07/08

MesajKonu: Geri: Hoş Bir Erdek Günü :D   Cuma 5 Eyl. - 17:04

sessiz sakin parkın önünden papağanın önünden geçtik vardık sahile.. saat sabah 5 baktım tuuöe sözünü tutmuş direk uykuya daldı Very Happy bende 5 bçk 6 ya geliyodu yattım sanırsam.. snn şeklini alan kumun üsütnde uyumak çok güzeldi Very Happy saatide kurmuştum vapuru kaçırmayak die.. Very Happy dalgaların sesiylen uyuduk I love you ve sahil kumlarıını düzelten amca sayesinde uyandım haha (rezil bi andı :Ç ) xD ben tuvalet aramaya çalışırkene arkamdan değişik insan türüde uyanmış geliyodu.. sonra tuuöe ve saygıdeğer yol arkadaşınında geldiğini gördük.. çay bahçesindeki tuvalete girdik Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.myspace.com/nemesis__6
arSeniK ^^
Advanced Member
Advanced Member
avatar

Mesaj Sayısı : 92
Yaş : 26
Ruh HaLi :
Fanatik :
Kayıt tarihi : 29/07/08

MesajKonu: Geri: Hoş Bir Erdek Günü :D   Cuma 5 Eyl. - 17:56

baar toolette işini görürkene bende çaybahçesinin orda ki sandalyelerde uykuma devam etmeye çalışıodum başımda da yol arkadaşım olan insan mal mal bna bakıodu ayı oynatıoz sankim xP ondan sora sabah kahvaltısı için simit ve kola aldık tuhaf insan türüde bu arada işe gitmişti xD bizde sahilde ki kayalıklara gidip kahvaltı ettik sora bi baktık ki baar kayalıklara uzandı uyuo hah xD ama yüz şekli görülmeye deerdi kendi isteği dışında tuhaf biçimlere giriodu xD ondan sora baktık saat gelmiş yol arkadaşımla vedalaştıktan sora xP bizi istanbul vapuruna götürcek olan otobüslere bindik ve içimizi tuaf bi hüzün kapladı 1 günde ne kadar eğlendiğimiz geldi aklımıza sora geri döndüümüzde 4 duvarla baş başa olcaamız kötü bi histi x'( (yazarken bile geri dönmek istedim bian xS ) ....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
T-Bag
Yönetim KuruLu Üyesi
Yönetim KuruLu Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 1248
Yaş : 27
Nerden : In Flames
Ruh HaLi :
Müzik :
Fanatik :
Kayıt tarihi : 21/07/08

MesajKonu: Geri: Hoş Bir Erdek Günü :D   Cuma 5 Eyl. - 20:56

okurken bile o kdr çok eğlendimkii Very Happy bide bunları yaşaması vardı..şu an içim sıkılıyo aklıma o anlar geldikçe Very Happy çok güzeldi be.. :/
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.myspace.com/nemesis__6
arSeniK ^^
Advanced Member
Advanced Member
avatar

Mesaj Sayısı : 92
Yaş : 26
Ruh HaLi :
Fanatik :
Kayıt tarihi : 29/07/08

MesajKonu: Geri: Hoş Bir Erdek Günü :D   C.tesi 6 Eyl. - 13:06

buffff......aynn baar.m aynn ne gzldi yh yorgunluktan kılımızı kıpırtadcak halimiz kalmadığında bile çok mutluyduk kalcak yerimiz olmasa da kumsalımız vardı ahh ahhh x((
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
T-Bag
Yönetim KuruLu Üyesi
Yönetim KuruLu Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 1248
Yaş : 27
Nerden : In Flames
Ruh HaLi :
Müzik :
Fanatik :
Kayıt tarihi : 21/07/08

MesajKonu: Geri: Hoş Bir Erdek Günü :D   C.tesi 6 Eyl. - 16:23

Allah yeniden bunları yaşamayı kısmet etsin ne diym Very Happy biz istedkten sora yapamıcamız şey yok nhah testedildi kanıtlandı Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.myspace.com/nemesis__6
arSeniK ^^
Advanced Member
Advanced Member
avatar

Mesaj Sayısı : 92
Yaş : 26
Ruh HaLi :
Fanatik :
Kayıt tarihi : 29/07/08

MesajKonu: Geri: Hoş Bir Erdek Günü :D   C.tesi 6 Eyl. - 16:33

aynen alla tekrarını yaşatsın ahhh ahhh x))
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Hoş Bir Erdek Günü :D
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
CrazYD :: EğLence :: Anı Defteri-
Buraya geçin: